Crăciunul Meu

                                                           Crăciunul meu acasă

     Eu mi-am petrecut crăciunul acasă împreună cu familia mea. În acest crăciun m-am simțit foarte bine alături de familia mea  si de prieteni apropiați. De crăciun am tăiat porcul, am mers cu colinda cu frați mei mai mici unde am bucurat oameni care ne-au primit cu căldura in casele lor. După ce am terminat de colindat prin sat oameni care ne-au primit ne-am întors acasă unde am fost așteptați de mama cu o grămadă de bucate calde si numai bune de mâncat. După ce ne-am ospătat din toate si ne-am distrat m-am dus la culcare  si am așteptat dimineața sa vad daca a venit Moș Crăciun. Când m-am trezit m-am dus direct sub brad sa vad daca a venit Moșul si pe la mine, m-am bucurat de cadoul primit de la Moș Crăciun  și abia aștept Crăciunul următor. A fost un Crăciun foarte frumos și distractiv.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ZIUA ROMÂNIEI

INSTRUMENTUL PREFERAT